FÖDELSEDAG!!!!!


Är man inte snygg så säg =)

Är man inte för snygg



Idag så har mitt hjärta fyllt år, hela 33år fasiken han börjar komma i kapp mig nu =)vi har haft en fin helg förutom vädret då ,för det kunnde ju fått vart lite bättre värme men det gick ingen nöd på barnen för det eftersom vi har den underbara badtunnan som de har i stort sett bott i hela helgen. vi la stenar runt tunnan samt lite belysning vid den och det vart fin fint ,sen har vi nog bara latat oss lite , i morron är min första lediga arbetsdag och det känns helt underbart .
Försökte fota Ella lite i dag men ni får ha överseende över hur jag ställde upp henne hon var inte så pigg på att stå fint , (ante var less att hålla kameran efter typ 20kort , fniss)men det går bättre och bättre så snart ska ni se att jag lyckas, men igentligen så är inte tanken att hon ska vara en primadonna utan en bra kamrat för ante i skogen , men lite stolt är vi nog när hon hade ståndskall häromdan mot ett träd och är bara 13v , men sen vad hon skällde på var ju inte så viktigt bara hon visade intresse. Nu är snart ante helt klar med andra hundgården och då kommer selli en underbar  finsk spets hit och ska bo med oss, det är ingen hund som skall användas i avel så alla tjejer det är kört han är inte intresserad hur fin han än är =), vi fick äran att få rå om han av våran underbara kennel familj ( Vackeråsens kennel )det är vi så glada över och vi hoppas att de inte ska bli besvikna .när nu tror jag att jag ska ta och bättra på fetthalten lite och käka lite popcorn och se harrypotter . men ha det gott så länge alla där ute så ses vi snart igen med nya inlägg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Malin!

Men vilken liten pralin!!!! (fast jag skulle inte vilja ha den hemma skällandes blink)



Trevlig sommar!!!



Blir det några utställninger?



//Kram

Maria

2008-07-08 @ 10:38:41
URL: http://hem.passagen.se/loveguns
Postat av: Nicki

Va stor hon har blivit! Hur fin som helst, men det visste du ju redan. =) Låter som ni har haft en härlig helg trots vädret. Kanske lite foto på tunnan? Det står iallafall fint och det behövs inte 20 kort, hehe. Psst en liten hemlis..telefon imorron.

2008-07-08 @ 23:00:55
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0