Det var ett tag sen jag skrev nu !

Kom på att det var länge sen jag skrev så nu har jag suttit och funderat på vad som hänt sen sist , här har det bygds en stuga på 15kvadrat och ett litet soldäck , det blev så otroligt fint , han är så händig min sambo, sen skulle jag måla i helgen men det blev inte så myckat av det , bara lite grann .det var fullhuggning hela helgen folk här på fre, sen lördag så var det veteran marknad på bergsåker sen var det crusing på kvällen , sen sön då var det städning och allt som skulle göras innan en vecka på dagis och skola. sen mitt på dagen på söndagen så kom uppfödaren (hela familjen)och fikade och pratade lite.sen åkte Sara& Anders hem på söndagen.nu ska jag ta och knäppa kort på stugan och lägga in den i morron så ni får se hur söt den är.
Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Nicki

Det låter som om ni behöver ladda upp under veckan inför helgens besökL! =)) Ha det så ses vi!



Kramz

2008-06-10 @ 21:16:55
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0