Äntligen!!!!!

Nu har vårat hjärta kommit hem , Lotta har vart borta sen i början på sommaren och man trodde att räven eller lodjuret tagit henne för det går båda delarna här runt knuten. så man har funderat å funderat vad som hänt , man vill ju alltid veta .Men så s min sambo i morse läs ditt horoskop (han visste vad som stod i det för han hade läst det före mig ) , jag läste det å det stod: det kommer att uppstå glädje och någon kommer att komma som du tänkt på mycket ,du kommer bli jätte glad över att den /det kommer. då kommer ante ner från trappen med lotta i handen (våran katt  på 11år)hon satt på balkongen upp , och eftersom vi har två norska skogskatter som är röda så trodde vi att det var kebbe först men när vi såg jacket i örat så insåg vi att det var hon. jätte glada är vi över att hon kommit hem , så nu är hon instängt i huset för att få henne att anpassa sig hemma här igen med våra hundar och andra katter . hon åt upp en hel klass korv/tub och massor av torrfoder så nu sover hon och sover och sover , men jag är glad att hon kan slappan av vara hemma igen .sen har jag tagit fram alll belysning vi har för nu jädrans ska det bli lite ljus här på gården , sen kommer tomten hamna på skorstenen på 1:a advent så barnen är så förväntansfulla så =).
Ante var och jagade i dag , men det  vart mest motion , men det är ändå bra att  de kommer ut lite grann , i morron ska ella ut och tränas lite och det kan hon verkligen behöva för hon har ätit upp 3par skor för mig och jäntas NYA kängor åt hon med upp så hon kan behöva komma ut och röra på sig lite .
vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hallå Malin !



Va kul att hon kom tillbaks välbehållen :) Jag skulle också skicka iväg hunden till skogen om hon åt upp mina skor :))

Ha en skön helg.



Kram Anneli

2008-11-08 @ 20:28:03
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0