Då var det helg igen!!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen , men nu ska vi se vad som hänt .Jag har tagit fram alla jul bestyr(gardiner,ljusstakar) för att kolla så allt är ok,  jag har strykit å strykit gardiner så jag vill bara spy .
sen kommer Ella att få åka ner till strömsholm för operation å det är ju inte så otippat våran tur med djuren =(.
Denna vecka har det vart full fart , har vart in på barnkliniken 2ggr me jänta för provtagningar som heller ej visar bra så nu kommer vi att få återvända igen i dec,så min chef är mottligt glad över dessa frånvaro timmar , men hur ska man bära sig åt när vi jobbar på samma jobb och  inte har anhöriga på nära håll som är friska å kan hjälpa till.
I går tog jag 2 öl och var så social så ja somnade i soffan 18.30 grymt snällt va ?jag var så trött så till och med ante väckte mig kl .21.00 å sa ska vi gå å lägga oss ,när till och med jag somnar före han då är de nå allvarligt . hahah
se det snöar å se det snöar , i dag är en perfekt dag för barnen ,rasmus tjatar å tjatar om att han vill ta fram sin skoter å köra lite men att förklara för barn att det måste vara mer snö på backen ,det går bara inte ,hahah
i dag så har han lovat mig ett par timmar i birsta mot han vilja igentligen, bara han kunde jaga på fm innan vi åkte så gick det bra.så i dag så ska vi handla alla julklapparna åt barnen så det är klart, det känns skönt att få det överstökat .
Nä nu ska jag till och med gå å sminka mig för ovanlighetens skull så vi hörs i kväll igen .
ha en bra lördag ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0