Kort!

Vad har hänt i dag : ante har jagat i dag å jag har putast fönstren upp i dag , sen skulle jag ta fina kort på hundarna men attans vad jag bedrog mig, jag kan inte för mitt liv förstå hur anneli får till så fina kort på sina berner, jag gjorde allt, mutning,å provade med att sätta fast dem ,sen när jag väl fick till ett kort ja då höll de ner svansen eller tittade bort . å inget vart bra så jag gav upp.så jag kan inte lova när det kommer ut nå nya bilder.Jag har även tvättat alla julgardiner i dag så nu har malin laddat upp, räknar ner dagarna till advent.Jag är bara så tokig i julen så jag ser mycket fram emot att få ta fram tomtar å adventljusstakarna.
Nu ska jag försöka lägga in lite mera bilder på hundarna på hemsidan men vi hörs å ses

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej hopp !



Hihi..du har hunnit längre än mig,i julbestyren :) Jag älskar julen !! Det är så mysigt med alla ljus och ljusslingor och allt :D



Ja du...för att lyckas med 2 kort så har jag knäppt 200 kort.. Inte en lätt uppgift att få med flera hundar på ett å samma kort :)



Lycka till nu,för du tänker väl inte ge upp ?

Och glöm inte att kolla på zoomin.se ;-)



Kram Anneli

2008-11-21 @ 23:08:23
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0