Fin måndag!!!

Nu har hela kvällen bestått av letande å letande av en hönsbild (wyandotte)till SRF tidning de ska ha ett nummer med spec. på wyandotter och frågade mig om de fick låna en bild av mig  och självklart blir man superglad att de vill använda den till artikeln sen om det blir min artikel eller nån annans det gör vilket .Jätte kul att få hjälpa till .
denna vecka är det november lov .Jo jag vet, det är inte nov men det heter så ändå tydligen=)och naturligtvis är man som vanligt inte ledig och det gör lite ont i hjärtat att man inte ska kunna vara hemma med barnen på loven men så är det när vi jobbar som vi gör samt att vi jobbar på samma ställe då är det svårt med ledigheter .Jag ser fram emot julen för då är vi ledig tillsammansi 2 v för då stänger hela firman så den tiden ska vi ta vara på eftersom nästa ledighet är inte förren i juli på semestern.
Till helgen kommer mor och min bror ner och ska hälsa på så då tänkte jag passa på att be henne fixa till alla buskar å träd på gården , sånt jag är talanglös på =)haha.
Nu ska jag gå å ladda upp batterierna inför morron dagen .
höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0