Lördag!!!!!

Idag så har vi vart på marknad hela dagen och jag har försökt träna hundarna lite , gumman sove över hos farmor och farfar ,och hon ville sova där i natt med, man känner en viss saknad kan man säga =((((när hon kommer hem i morron så blir det lite ridning och rasmus ska på kalas i morron igen ,som jag tycker han är på jämt.sen ska nog mariana komma hit en sväng och vi göra spår ,fasen kom just på att jag skulle ringa henne.här kommer min favorit lampa jag har i hallen , jag samlar på Rolf Lidberg troll så det finns några st hemma här



nu kommer vi till utställningen som jag helst vill glömma , mina hundar var skit fula , dommaren tyckte inte om typen och han tyckte de var för hariga =(och det är sant  tragiskt nog , så nu är det räning träning träning .

Nu är rappe glad äntligen fick han följa med på älgjakten , han har vart med nu i 4 år fast inte första veckan på jakten  men han har längtat å längtat å tyckte det var så kul , för de såg massor av djur .

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej



Rasmus ser ut att trivas i skogen. Han blir väl en "skogsmulle" som er han med :)



Ha det bra så hörs vi. Vi måste få till någon middag här på Storjorden snart...

2008-10-18 @ 23:51:18
Postat av: Nicki

Ser att du har fullt upp hela helgen som vanligt.=) Tråkigt med tjejerna, hoppas verkligen det ordnar sig med träning. Bästaste killen i skogen! Rappe är helt enkelt bara för go! Ge barna en STOR kram från mig. Kramen/Nicki

2008-10-19 @ 12:55:20
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejhej:) bara kollar om det funkar att kommentera:)

2008-10-19 @ 14:56:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0