söndag hela dan !!!!

i dag så skulle vi köra spår med mariana men eftersom jag var klantig och förvirrad så blev det inget för jag skulle ringt henne i går sen fick hon nog inte mitt mess i morse annars skulle hon ringt eller hört av sig  när hon vaknat .
men som vanligt blev det fullrulle hela dan rappe på maskeradkalas i dag och linneá ridskola och ante jagade . Så Grattis gubben till din fina fågel på 4.5kilo fin och grov var den .

En stolt och trött selli efter en lyckad jaktdag med ante

Jaha då ska vi se vad jag hunnit med däremellen , jo trixa åt djuren samt tvätta sen tog en liten prommis med hundarna  å nu sitter jag här som en säck potatis och funderar på att färga håret men eftersom det tar 2timmar så insåg jag att jag inte har riktig ork till det i dag så vi riktar in oss på det i morron istället (karnske)=)=)=)=).
ikväll så är det en jätte bra film på tv som jag ska se på kl:21.00 och om jag känner mig själv rätt så sover jag kl:21.10 men då har ju filmen vart bra i 10min i allafall . hoppas denna vecka går långsamt för till helgen så är det krattning som gäller och då menar jag krattning för attans vad löv det är överallt och kan inte förstå vart det kommer i från , jag har haft funderingar på om inte grannen sätter på en blås från sin tomt och riktar den mot oss , så alla löven kommer till oss=)))).jag tror de säkert tänker lika dant om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0