söndag igen!!!!!

ja så är det snart måndag igen och mycket jobb som väntar vet jag , så för ovanlighetens skull så kommer det bli jätte mycke bilar att hämta så dagen kommer nog att gå fort .
här kommer det en bild på nya hönshuset , de fick små fjärilar på väggen så det skulle se lite mysigt ut =). sen det här med tupp fronten stör mig lite , jag vill liksom inte bara sitta med 1stackars höna å tre tuppar det känns liksom lite styggt mot henne , så nu är jag på jakt efter några hönor som hon kan få sällskap av .
Ante kom hem i dag från fjällen med en tjäder, så de har tro det eller ej jagat  fågel med,(fniss). De verkar ha haft kul å det är bra det .



Kommentarer
Postat av: Nicki

Va fint ni har fått till det i hönshuset! Låter som tjejen behöver lite avlastning! =) Lite stolt Ella som kom hem förstår jag.

2008-10-06 @ 19:17:58
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Åh vilket supersnyggt hönshus !!! Mina pullor blir så avundsjuk nu :))

Kram Anneli

2008-10-07 @ 19:15:44
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0