Torsdag å snart helg!!!

Det var en otroligt fin dag i dag med mycke sol och frost på träden


Man blir så glad över det fina vädret , sen kom det ju en del snö i går här och så här såg det ut på kvällen när jag skulle åka hem

lite dålig bild men det syns att det är snö i allafall.på en timme kom de så här mycket snö , jag blev bra snopen när jag kom ut från salongen och det snöade ute.
Jag måste passa på att visa en bild på en riktig snygging , jag kom ner i köket och till min förvåning så låg det en katt i diskhon , jag var bara tvungen att ta ett kort

sen gick det en liten stund så såg jag de här

så söta , det är inte ofta de ligger så här stilla det är en på miljonen att man ska lyckas få vara med om det på de här två 4 benta varelserna
förra  måndags såg vi denna fina regnbåge över maj rakan så jag tog fram mobilen å skulle fota samtidigt som jag körde och fy fasiken va det var klurigt , men en bild hann jag med , haha,

karnske inte syns så väl men det var jätte fint att se särskilt när man jobbat en hel dag och bara vill hem å ta det lugnt, 
nu ska jag invänta morrondagen, ladda upp batterierna för att kunna tvätta lastbilen som är så göör jobbigt , särskilt när man måste göra det för hand, men resultatet blir så fint å man blir så nöjd så i slutändan är det helt klart värt det .  och till helgen kommer min bror och mor ner så då blir det tok arbete hemma här , hahaha .

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hehe...va precis att vi hade "katt-i-diskhon-bilder" både du och jag :))

Fina bilder Malin :)

Kram Anneli

2008-11-01 @ 16:01:43
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0