Stora dagen !!!!

Denna vecka är jag själv med barnen för det är ÄLGJAKT så det blir en aning stressigt  på morronen om em , men allt går bara man vill =)
Fick ett samtal vid 10.00 att nu har jag fått en kviga ,jätte glad var han och jag en aning sur för att inte jag fick vara med . men till helgs så ska jag ut i skogen om allt går som det ska =) ser med glädje fram emot det .
Barnen har åkt skridskor för första gången i år och haft en dag full av fotografering på skolan , det är alltid lika spännande att öppna bilderna och få se minerna och hur de utvecklats sen förra året , jag frågade rappe :: log du nu åt kameran när fotografen fotade dig  R: näää mamma det gjorde jag inte  och jag sa varför då , då sa han jag räckte ut tungan i stället och gjorde en grimars . näää du skojar sa jag och han sa : det är sant .
Så man anar vad det blir för bilder man ska ge till släkt å vänner i jul =((( .
Hoppas dock att han skojade .
Har naturligtvis tabbat mig på anm, tiden på utställningen så det blev ingen utställning för ella innan jul , attans vad matte är en klumpig rackare .
men jag ska ställa pappisar i gärde i allafall, synd ella är för ung där .men hon hinner nog med utställningar med .
Jaha då är det dags att ta fram lite kläder till barnen och natta .
hörs å ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0