Mycket att göra!!!!!!

Jisses vilken vecka , nå så enormt mycket bilar att köra =)=).Snart är det helg igen och då är det dags för lite främmande som skall sova här , så det kommer att bli en helg med mycket fart .Längtar till påsken då man är långledig och även då kommer det att vara lite folk här så det känns skönt att gardinerna är bytta och påsk pyntet framme=).
Snart hade jag tänkt ta och packa mig ner till skåne län.Tänkte gå på ullared med min trevliga svägerska och bror,gäller bara att snåla ett tag så man har lite pengar i plånboken hahahhah.Nu när värmen kommit så har det kommit fram lite stolar och bord på altanen ,så till helgen ska det solas och dricka nån bira .Längtar tills det ser ut så här på gården .

Bara några månader  kvar =)


Jaha nu har man sett rent hus och  nu känns det som jag måste gå och städa lite , heheheh
Vi hörs å ses

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh...Ullared...jag tror att jag slinker ner med dig också ;)

Ja då är det bara att börja samla pengarna på hög då :)

kram Anneli

2009-04-02 @ 21:12:23
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0