Dagarna går....

Nu är det slut på semestern med 7veckor går fort det .. linneá var på pyjamas party i fredags och det verkar som att vanliga barnkalas är över nu , alla tjejerna har partyn och inte kalas =) man ser vad stora de blir =)=) tiden går så fort .Nu är det tomt här känns som det fattas lite hundar , jag vill liksom fara på utställning igen och det finns inte så mycket att ställa i dagsläge =( trist fast det hoppas jag ska bli ändring på .
valparna har blivit 3veckor nu och de börjar gå sakta med säkert , de börjar rymma ur valplådan lite smått. Det är så otroligt kul och se utvecklingen dag för dag och roligt att gå till valparna när de viftar på svansen =)
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på dem .









söta som socker .Mera bilder kommer inom kort
tack å hej för i kväll vi från skogen

Kommentarer
Postat av: snygg sara

Eftersom jag faktiskt fyller år snart, så borde en av valparna vara min va?! tack så hjärtligt! <3 Ses på lördag ;o) Pöss

2009-08-24 @ 15:06:45
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0