Kort söndag...

jag tror att jag hade fredag den 13:e i dag för kameran gick sönder och tvättmaskinen gick ochså sönder =(((((så nu är man lagomt glad ........
i dag så har vi vart ner på isen och fiskat en stund och sen gick ante till skogs ett tag.Tiden gick mycket snabbt för snart så var det em. å då skulle annika tillbaka till stan=(( ,då passade vi på att åka raka vägen till ridskolan när vi hade lämnat av henne.Tog liksom 2flugor i en smäll=)=).Nu på kvällen så kom mange å samt mats på besök ,då var det bara jaktfilmer som gick på tv.De är tur att de håller på att kolla lite film för då kan jag i lugn å ro sitta här, hahahah..
Kara åkte skoter för första gången i dag och det gick så jätte bra så , hon var så nöjd när vi väl kom fram.Nu kommer det lite bilder från dagen (taget med linneas kamera eftersom min pajade)


Här kom det lite rådjur och gick över isen när vi satt och fiskade , totalt såg vi 5st

kom inte här å lägg dig vid min husse


det gör jag visst det , det är min husse med =))

vad roligt det är att få åka lite skoter ner på isen , men vart är alla fiskarna matte

Annika var en aning frusen fast att hon var rejält påklädd

Här fick annika till en häftig bild på himlen.På lördag så var det ett riktigt vårväder  med strålande sol .Idag så var det mulet men solen ville gärna titta igenom målnen men lyckades inte riktigt .
Nu är det natta och vi hörs å ses som vanligt
(Tack annica för en trevlig helg)

Kommentarer
Postat av: Nicki

Tack Malin för en underbar helg! Ha varit toppen att hälsa på er och njutit av den vackra naturen hos er...sen att det bjöds på jättegod mat gjorde ju inte saken sämre.



Kramz på er!

2009-02-16 @ 08:05:01
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0