Nu var veckan snart slut ....

Jag har jobbat messt hela veckan och det har gått sisådär .I går(fredag) så hade jag sällskap i lastbilen av min ex svägerska som sedan följde  med hem hit och ska vara här i helgen .Vi tog en liten tripp i går och hämtade upp lite djur =)=)=) som malin inte allas mådde så dåligt av , hahaha.Vill även passa på att berätta att ällingen inte klarade sig , fast att jag satt på extra värme och mera kälek så orkade han inte  riktigt =((((så han somnade in en em.
I dag (löradag) så har det vart skoteråkning av som heter duga ,malin lyckades köra fast ett antal gånger.Jag märkte inte av att det var allahjärtansdag heller på ante för han svor å svor så nån present det får han inte av mig inte "grrrrrrr"

Nu var inte glad när mattan hoppade av klackarna, det kom några grodor ur munnen

så fint det kan vara när man är och grillar , där nere ser ni årskogen

Annika på besök i brännbodarna

Här sitter vi och grillar lite korv , ante ,Annika,Nicklas , barnen

Passade på att fota leden medans jag körde skotern ,
 fick till en bra bild i allt hoppande och skuttande

Här kommer det lite bilder på nykommlingarna  som heter
Am,gul gås

Ser ni skillnad på hona och hane ???????????
låt höra , hahaha


Äntligen får man röra på sig lite , en ängel med stora vingar =)=)=)
Nu är det dags för lite deltävling på melodifestivalen och det lär man kolla på lite grann .sen är det natta och i morron är helgen slut =((((((

Kommentarer
Postat av: Anneli

Aha...det var gäss du var och hämtade :)

Kram Anneli

2009-02-15 @ 19:35:55
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Lena

Hannen är..... den som står först, redo att ta för sig ??? ha, ha ,ha

2009-02-18 @ 12:55:42
URL: http://www.zabizax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0