Redan söndag ....

Igår lördag så var vi bjuden på middag till matfors , antes bror med familj .Det var en otroligt god å härlig middag vi fick och amanda hade gjort en kanon god annanaspaj.Stackars malte hon fick stå ut med två små barn som absolut skulle se på när det var dags för data spel , jag har nog aldrig sett barnen så lugn nångång som då och tysta med=) så skulle det få vara mera av  hahaha.Dom hade renoverat köket där hemma och så fint det blev , mycket tips på vad jag kommer att köpa framöver, nu är det så många i våran bekantskapskrets som renoverat och grejat så nu har jag fått för mig att vi ska tapetsera om här hemma =)Nu när våren kommer så får man mera energi .Björn & anette ,malte hade väv på väggarna och det var ett smart drag eftersom det är lätt att måla om , så jag tror att det blir nåt i den stilen. Malin var lagomt social känndes det som .Hade lite ont och medecin på det ,då blev man trött trött trött .Jag hoppas jag inte var allt för osocial, ante drack nån san fransico som jag blev grymt sugen på =) så tack för tippset hörrni för till sommaren när värmen kommer  bli det  nog några sånna =)=)en härlig drink .Det vart en tidig kväll för jag hade lovat farmor och farfar att komma förbi där med, när vi liks var i trakterna,.Linnea passade på att få kvällsfika på engång .Efter farmor och farfar så skjussade vi hem amanda till hennes nya lägenhet och attans va tjejen har bra smak och vilken fin lägenhet  .Bra jobbat säger jag bara =)=) precis som jag skulle vilja ha det .
Nu kommer det lite blandade bilder från i helgen

Kusin vitamin Amanda som verkligen är en toppentjej


Vid middagen , ante , björne,anette, amanda och maltes rygg

Rappe, Malte. Linneá data spel på gång =))=)

En trött liten killeändå var kl :bara 20.00 där

Två söta och glada tjejer
Jag blev så glad när vi satt vid frukosten i morse och upptäckte att det var en ekorre här =).Förra året så strök 7-8st med när vi kom på att grannkatten satt här hos oss å lurade på dem , så den jäkla katten tog och åt upp alla ekorrar den vintern .Så glad blev man när man såg att vi fått en ny liten korre här=)

Det ska vara en liten ekorre där i snön , här har det vart närmare -20 i dag så vi var tvungen att gå ut fortare än tåget i dag å ge alla djuren i naturen lite mat , här får fåglarna lite späck och fågelfrö=) av snälla snälla ante

Nu blev det fullrulle där när ante gick

här var det riktigt små istappar på taket =)
i morse gick jag ut och tog en liten bild i solen

Senare kom solen ännu mera så då tog vi en liten promenad hela familjen och det var så härligt =), fast ante tyckte dte var lite tungt för han fick dra linnea och rasmus på snowracern, jag hade dock bara hundarna jag =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejhej

Vilka härliga bilder :) Ni verkar ha haft en mycket trevlig helg.Hur blev det nu då,är du sjukskriven nu ?



Krya på dig.

Kram Anneli

2009-02-01 @ 18:45:31
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Lena

Trevlig helg, men nu vill jag se mer kort på småttingarna ;)

2009-02-03 @ 11:20:16
URL: http://www.zabizax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0