-21.5 jag tror jag smäller av

så här kallt har det inte vart på hela vinten och attans va man är frysen , vill inte direkt gå ut i onödan .När jag tyckte vi hade kallt så var det -27 i nedansjö .så ok, det var bra mycket kallare det , jag är inte ett dugg avis, haha. Jag antar att det kan vara små kyligt i hassela med,  vi har bekanta som bor där .Brukar vara mycket kallare där än här.
 I går så var vi till den jätte fina grottan och grillade och då var det bara -15.5 på kvällen och vi tyckte det var KALLT då =) men det var jätte trevligt och jätte mysigt i den , varmt och härligt .Vi kunde inte haft det bättre på en lördags kväll.vi var där uppe i bra många timmar och myste .sen var det den kalla skoterturen hem bara som var liten aning trist , men allt det andra övervägde det .
Här kommer det lite små bilder från kvällen .

Grabbarna sitter och har en trevlig liten stund =)=)=)=)=)

här sitter/ligger de och bara myser , det var hur varmt som helst inne i grottan

våran lilla flickesnärta sitter och blir fotad av lillebror

lilleman är blöt och snöig men ändock full med hyss =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej å hallå !



Jo häri Hassela har det varit riktigt kallt...25 minus...brrrr !

Just nu är det bara 16 grader så då tycker man att det är riktigt varmt...ja du hör ju själv va

hemskt...16 grader kallt ÄR inte varmt alls :D



Vilken härlig tur ni har varit ute på med skotern.



Kramkram Anneli

2009-01-05 @ 12:38:41
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Pernilla

Men HJÄLP vad snö :O Här nere i söder är vi glada om vi får en ½ meter.... Å den ½ metern brukar alltid komma i februari/mars när man längtar som mest efter våren S

2009-02-04 @ 07:54:53
URL: http://www.digeshult.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0