Fredag redan!

Denna vecka gick fort =) från ons-fre. haha
i dag har det vart den dag man inte vill uppleva, vi slutade tidigare i dag och for på bergravning , antes farmor har gått bort .Det är aldrig kul att gå på sånt här , fast jag inte kände vilma så jätte bra så var det fruktansvärt jobbigt att se nära och kära må så dåligt och va så ledsen. När pappa gick bort så var /är jag evigt tacksam att ante var med för gud vad jag mådde dåligt , så jag vet hur dåligt man mår vid sånna här situationer.
Nää nog nu med sorgligheter, nu kommer det lite mer glada nyheter .I morron så ska vi ta en sväng på skotern några mil och det ska bli så himelskt roligt , vi ska åka skoter till antes morbror med familj ska bli jätte kul .

Fick jobba en sväng i kväll och hämta några bilar men så är det när man går tidigt från jobbet då får man sota för det sen , så det vara att bita ihop och köra lastbil, så nu är det skönt att få göra helg .
Till veckan så rullar det på som vanligt och nästa ledighet är inte förren till sommaren när det är sem. typ juli.
Jag kommer inte riktigt på vad som kan ha hänt sen jag skrev sist , sitter och funderar och funderar  och det är helt tomt i huvudet .
Jo men attans va glömsk jag är , i går så var faster sara & Anders här och hälsade på . Barnen var så glada särskilt linneá som fick sminka både anders och sara ,de såg ut som h.....Det värsta var att de åkte hem till farmor& Farfar så , hahahah skulle vilja sett farfars min jag..Tyvärr så har inget kort  att lägga ut nu , men jag ska nog få till nåt.
Jag återkommer i morron med nya inlägg .
Ha en fin fredag
Malla

Kommentarer
Postat av: Nicki

Det är tur ni har varandra du och Ante, ni är verkligen ett team och ställer upp för varandra.



Jamen Malle övning ger färdighet så lillfröken kommer nog bli en expert på sminkning i slutändan. =) Hoppas ni får en bra helg trots allt, kramen på er alla!

2009-01-10 @ 10:54:57
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0