I dag kom beslutet

I dag så var jag å jobbade som vanligt, och hade fått läkar tid kl:11.00 så det var bara å baxa sig dit å få dommen. Trodde de skulle ge mig ny medecin , men inte då .Han sa att jag skulle få en kortison spruta i armbågen för jag hade fått en tennisarmbåge .DÅ SA JAG tennisarmbåge? japp å det kan ta en tid att läka sa han , men va tusan det var ju inte det jag ville höra.Nu ska jag vara hemma en vecka så får vi se hur det går sen , men mamma malin här kommer att bli grymt rastlös.Men allt går bara man vill =)
nu ska jag ner å fylla på lite vatten åt små bebbarna som bara blir mer å mer frammåt, men återkommer i morron igen =)
kram å hej hörs i morron

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej

Ja jag ska inte säga "vad var det jag sa" :D

Men usch så tråkigt att du fått tennisarmbåge..vila nu din onda arm...låt Ante passa upp på dig en vecka nu ;-)

Tänkte du ev åka till Sala och kolla lite? Kul isåfall :)

Kram och krya på dig nu Malin.

Anneli

2009-01-30 @ 21:54:50
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0