Nu var det länge sen .....

Nu var det mycket länge sen jag skrev , har mått skit dåligt ett tag , men jädrans är det på rätt väg =)
Nu kommer det lite bilder från ihelgs fram tills i dag .
det har kommit en hel del snö här och det märks på alla snöhögar .
Mycket snöande


första kortet taget på kvällen och det nedre på morronen , har kommit en del snö

Kom ut till hönshuset i morse ochså hör jag små pipande ljud och tro till min förvåning =)
har kommit 6st små gulliga rackare



dålig bild men jag tog med telefonendärför kvaliten så dålig .Eftersom de bara var några timmar gamla så ville jag inte hålla på att yra på för mycket med dem, men det kommer flera bilder så fort de torkat till och alla är kläckta .Några ägg hade ännu inte kläcktas.
Jag åter kommer snart igen med nya fina bilder på dem , när de blivit något dygn .

Kommentarer
Postat av: Nicki

Gula faran eller var det mammas ögonsten ser liiite översnöad ut. =) Va underbart med nya liv! Försår att du inte ville stöka runt allt för mycket runt dom. Underbart söta!!

2009-01-27 @ 19:49:12
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hejhej

Nämen...vilka sötnosar :) Ankungar är ju hur söta som helst !

Trist att du har varit risig i axlar och nacke (för det är väl det ?)

Kramkram Anneli

2009-01-27 @ 21:36:02
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Lena

Men oj vilka gulliga.... andungar (?)

Det blir spännande att följa deras utveckling !

2009-01-28 @ 09:23:18
URL: http://www.zabizax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0