Midsommar..

Nu är det snart dags för midsommar och det innebär även att det bara är en vecka kvar tills sem ledigheten.
Midommaren kommer att bli lugn å lugn , det kommner lite folk och hälsar på bara  , midsommar afton blir vi 10-15 pers å det kan bli rätt mysigt tycker jag =)alltid trevligt att umgås lite .Denna vecka har varit seg och jag kan inte förstå varför ? om det är för att jag har nedräkning  nu eller för att man är trött.

En glad 7årig kille , nysminkad å fin .Han längtar så tills det blir barnkalas =))=)
Mamma och pappa längtar inte lika mycket , hahahaha, bara grabbar det kan bli tufft det .


Några barn som verkligen längtar tills vi ska åka till Anders & Sara , bara några veckor kvar sen ska vi åka upp och hälsa på lite och bada i massor .

Visst är han snygg då???
Mig kan han charma totalt=)=)=), Hoppas vi ses snart igen Elmo=)
Nu har det redan hunnit blivit kväll och jag har inte skrivit handlingslista och allt som skall göras i morron ,så jag får nog ta och avsluta här om jag skall hinna med mig idag
Men vi ses snart igen ska ni se
kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0