Sommar och sol.......

Det har vart mycket i farten här .Wille och sälli har lidit i massor eftersom vi haft 3 tikar som löpt på rad här.Kara har precis kommit ur höglöpet nu så det är nu nedräkning innan man kan ha alla ilag igen =),ser verkligen fram emot det .
I helgen så var mor här och hälsade på och då passade även therese och stefan på att komma ner en sväng, mor skulle gratulera rappe i förskott eftersom vi inte är hemma vid i helgen .Vi satte en massa thujer och plant så vi bodde  i stort sett i rabatten hela helgen så det var tur att det var finväder.Tack mamma för all hjälp jag fick =) jag är en nolla i rabatten så det var guld värt när hon hjälpte mig .

Stefan & Therese så söta så=)

Kan man vara nå gulligare än så här=) stefan & Theres jänta olivia

Barnen passade på att bada lite i värmen . eller rättare sagt åka på ändan .

Momma fick åka lite raggarbil i helgen och det tyckte hon var helt ok=)=) det var kul att se .
Näää nu ska jag ladda upp batterierna ,för i morron så fyller rappe år , så nu ska jag ta och fixa å trixa lite
 Karm å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0