Länge sen ...

Nu var det mycket länge sen , men det är så att jag gruvat mig för att skriva lite.Henrik har klagat på att jag stavar fel en hel del samt  att det saknas punkter och komma tecken=)=).Men nu jädrans ska jag försöka att få till ett hyfsat inlägg, hahahaha.
Vad har då hänt sen sist , jo mamma har fyllt 60 år så det var lite kalas hos henne på fredag kväll


Mammas katt snuttis, hahahah

Mamma 60 panner

Min brors nya flickvän ANN
På lördag morron så var vi och grillade lite uppe på berget som alltid=), och på em så kom Ann & conny.Vi tog en promenad och visade isbanan nedanför oss, sen fick ann prova att åka spark för första gången i hela hennes liv =)=)=)=).Det blev en kort stund ute för det var en aning kallt för en tös från skåne , hahahah (kunde inte låta bli ann =).
lördag: for i väg och grillade en sväng på morronen och på em kom cony och ann till oss.De skulle sova sova över hos oss

På lördag kom anna och conny , då blev det lite drinkar ,öl .....Tack för en mycket trevlig stund, synd bara att det var så kort tid =(
sönda: conny och ann åkte hem till skåne rätt tidigt på morronen , de ville åka tidigt eftersom det var 106mil ner från H-sand .Det tar några timmar det =)=)=)=).
När de åkte så passade vi på att åka till icea och träffa sara och anders som var nere över dan .Tog en fika på charm och kollade in lite affärer , sen åkte vi allihop till farmor & farfar

Anders och sara kolla gammla kort =)
När vi var hos farmor och farfar så passade vi på att kolla lite kort och surra lite , en jätte trevlig sund =)Barnen var så glada att få träffa både conny & ann och sara &anders , så nu är de nöjda ett tag =
Näää nu ska jag ta och knoppa så vi hörs å ses snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0