Skit dag ...........

Jag tyckte allt var helt perfekt  att få vara ledig i 4 dagar å bara vila , men så får vi höra nu på morgonen att farmor har ramlat när hon är ute med hunden och naturligtvis brutit handleden .Men det var inte bara brutet hon måste in i morron och opereras för att få det till rätta=(((( Jag tycker att det är nåt hela tiden , faster sara opererades förra veckan å nu detta.När ska det vara nog???? Igår var vi på kalas hos kusin Amanda hon fyllde 20 år -stor tjej nu =)=)=).Amanda , Mamma Anette , Malte ska åka utomlands snart å snacka om att man är avis.....
Bilder kommer inom kort ..har tappat kameran =((((( Näää nu ska jag sätta mig med hemsidan igen
kram å hej
tänker på er farmor & Faster sara puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0