Ojoj!!!!

Men nu har det varit dött här ett tag .Det är av många olika anledningar ,men nu ska jag försöka att hålla mig kvar här och göra lite inlägg då och då=).
2valpar har flyttat hemifrån till fina otroliga familjer ,Frösön resp. alnön.Jag hoppas att de är nöjda med sina valpar och att de är snälla/ goa .Vi har 2valpar kvar hemma här och syskonkärleken märker man tydligt av =) men de är ändå otroligt goa å fina.Trissa har kommit in bra i flocken och har båda pojkarna som småsyskon ,de leker så bra tillsammans allihopa.
Jag har fått ledigt några dagar och ska åka söderut ,känna både kul och nervöst ,är ju liksom van att alltid vara hemma och ta hand om allt och nu ska ante vara hemma ensam med valpar ,barn ,stora hundar i flera dagar .Det är tur sånna ggr att mobil tel finns =).
Vad har hänt här annars då ? jo en massa men ska jag skriva ner allt så får jag sitta i flera dagar.Jag har nog inte skrivit att min sambo hunnit vara till arjeplog och jagat i flera dagar med ella och hon går verkligen framåt =) jätte kul att se framsteg med tjäderjakten ..så nu är det jakt varje lör-sön hela hösten och vintern.



p-o och en del av hundarna

Mats & Ante

Så här såg det ut för några veckor sen

Mamma malin har vart och köpt riktiga jaktkläder åt lilleman så nu är han med pappsen rätt ofta =)

så här kan det se ut efter några timmar på jakt=)
Näää nu ska jag göra ett ryck innan man går och lägger sig .
hej svejs


Kommentarer
Postat av: Nicki

Vilken härlig familj du har Malin! Superkul för Ante att det gick bra i Arjeplog. Lilleman ser lite bister ut, är det full koncentration på jakten som gäller? Fina kläder du fick tag i, klar han ska klä sig som pappa=)

2009-11-01 @ 16:52:28
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0