En vecka sen.

Nu har det gått en vecka och som vanligt rullar allt på i rask takt.
Jag har fått en fin bild på Affe som jag tänkte lägga in=)


.
Jag blir verkligen glada när ni skickar bilder till mig lite då och då=) hoppas jag får det i fortsättningen med
sen har jag hunnit med att kolla på lite valpar



Hur fina som helst eller hur=)))Berner i hjärtat  

Alfons älskar att fotas=)och naturligtvis så passar jag på
Nä nu ska jag försöka att sova. linnea och jag sov bara mellan 23.00-02.00 i natt för att vi skulle åka in till sjukhuset och göra ett EEG test , man blir bra mör i kroppen när man är uppe hela natten =( man börjar känna sig lite gammal...
Syns snart med lite mera bilder.
ps. tänker på er Henke och Annelie  http://maximilian.panatet.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0