Nya tag !!!!

Nu har det gått några dagar igen och naturligtvis så har det kommit mera snö.Här har det inte hänt så mycket ,förutom att några höns och ankor har somnat in och det är så tråkigt när sånt händer .


Jag har gömt att lägga in ett kort på barnens kusins hund=)

Ante kommer över lägdan hemma , man vet bara inte vad han åker på =)

Men här kommer resultatet, en gammal röd moped=))))

så här ser det ut vid grannens stuga, inte ofta man ser att det är så mycket snö där.

så här ser det ut ute på gården här, mycket snö och lite belysning , haha
Nää nu måste jag kolla värmen hos djuren innan jag nattar , här är det-25 nu =((((


Kommentarer
Postat av: Nicki

Vilka snygga bilder! Bilderna på Ante skulle passa i skoter tidningen. =)Fast jag tycker att Kung Bore kan ta och lugna sig lite eller vad säger du?



Kramz Nicki

2010-02-01 @ 19:54:32
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0